2011. augusztus 23., kedd

VW Polo Coupe Stílus 86C - 1994 sport változat 125000 km

VW Polo Coupe Stílus 86C - Sport 1994 125000 km távon:
Mivel a kocsijával kell egy kicsit nagyobb, azt külön magam az én polo 86c kupé stílusban. Regisztráció időpontja 03/1994, azonos az első 8 év a "nyugdíjas Hand" eladta, én vagyok a negyedik Tulajdonosok. Most már 125.000 az óra motor fut, de azt is formák km.1272 alkalommal 100.000 cc, 55 LE. Alacsony üzemanyag-fogyasztás! Átlag: 6l/100km. Van minden időjárási gumi rajta. Dokumentumok és jelentések rendelkezésre Tüv. A Polo Sport rendelkezik a nagyobb átfutási idő, ami így is a tuning csoport. Test nem látható rozsda. TÜV még 10/11. , G-Cat, és E2-kibocsátás zöld matrica. Fékek készült, vezérműszíj megváltozott.
Kis hibák, és az öregedés jeleit elkerülhetetlenek 17 év után: a levegő kapcsoló törött utasok ablakot, és megcsípte (Polo betegség:) A napfénytető nem több-e vagy sem, ezért annyira jól zárt és ragasztott! Ha már áll vagy nagyon nedves ott, megy követően 7-8 perc. Az utazási idő időről időre az ugrás, de általában után néhány alkalommal, vagy várjon, hogy újra csak perc másodperc Tehát hogy a legjobb minden nap! ;-) Fogalmam sincs, és nem vagyok csavarkulcs / tudom, én inkább eladni valakinek, aki megérti, és csavaros magukat, és hozzon neki biztonságosan a következő HU. Erre fölkel, hogy néhány csuklás egy megbízható kis autó, biztosan folytatja a néhány ezer mérföld. Súlyos kérdések kérjük küldjön e-mailben először, aztán majd visszahívjuk! További képek le ma este, vagy küldeni kérésre. Az ár alku tárgya. Nézd meg és tesztvezetés egyeztetés.
Ár: 499 EUR VB