2011. július 25., hétfő

Nagyon szép Opel Corsa B Grand Slam nagyon jó állapotban

Nagyon szép Opel Corsa B Grand Slam nagyon jó állapotban:
Információ:
Típus: Opel Corsa B Grand Slam
Teljesítmény: 44 LE kW/60
Hengerűrtartalom: 1389 cc
KM: 185000
HU / AU 12/08
3. Kéz
Üzemanyag: Benzin
Kézi sebességváltó
Szín: kék metál

Extrák: szervokormány, vezető-és utasoldali légzsák, napfénytető, üléshuzatok
8-szoros matt

Eladjuk nehéz szívvel, mert az én járműcsere Opel Corsa B. Az autót nagyon jó állapotban van korának megfelelő, és kitűnő állapotban, és soha nem hagyott cserben. Még a téli és nedves források az autóban örökre.
Korfüggő autó a 3 kis festék sérülés (2 a motorháztető, az egyik a trunk) mintegy 3 cm átmérőjű, néhány karcolás.
Nincsenek kiemelkedő javítás. Járművek harmadik Kéz, amíg én vagyok az autót a leghosszabb ideig, és vagyok mindig kezelik nagyon-nagyon óvatosan így.
TÜV a 12/08
Telepítettem egy Sony CD-s rádió, négy hangszóró (kettő elöl, kettő hátul)
A jármű 8-szoros matt:
- 4 (majdnem) új téli gumi az eredeti Opel-alumínium kerekek (talán itt kell a csavarokat meg kell újítani)
- 4 nyári gumiabroncsok sport felnik (lásd kép)
További extrák:
Üveg napfénytető, szervokormány, üléshuzatok, vezető + utasoldali légzsák

A jármű látogatható bármikor.
Ár: 850 EUR VB